fredag den 10. juli 2009

Salg på Scrapsisters AUKTION

For at være fri for salg på min blog - har jeg lagt 3 pakker på auktionen med en masse stickers rester...Se om der er noget du kan bruge.

http://auktion.scrapsisters.dk/active_auctions.php?user_id=83

Ellers så kan jeg fortælle at jeg er igang med at kave 80 takkekort til min mormor og hendes mand, Peer. Det er lidt en hård opgave, for ind imellem harjeg været syg og lidt stresset, men satser stærk på at blive færdig i weekenden.

Så skal jeg lige have ryddet det sidste rod væk, så kan jeg komme til at lave kort og scrappe lidt. Synes bare jeg mangler lidt nye billeder.... men sådan er det vel tit :)

Kan i have en god weekend!!!

1 kommentar:

  1. Det var ellers ikke så lidt takkekort. Jeg kan godt forstå at du holder pauser ind ti mellem :)
    Vi ses på lørdag :)

    SvarSlet