tirsdag den 9. februar 2010

SIkke en skøn dag.

Der er sket to dejlige ting idag :) For første gang har jeg sat mig ned, fundet et sjovt billede, scrappet det - og ikke tænkt på andet... Jeg har scrappet bare til mig, for mig og mine børn... Idag har jeg haft roen til det - og dette føre til den anden dejlige ting. Idag har jeg lidt mere styr på min familie og min egen fremtid - jeg har nemlig ikke bare fundet, men også fået et perfekt job. I morgen skal jeg på mit første kursus, og mandagen efter vinterferien skal jeg starte, sådan rigtigt. Jeg får fremover en stor del af min hverdag til at gå hos Hedemarken, som er en børnehave/vuggestue/special børnehave. Her skal jeg primært fungere som kontorassistent, men også hjælpe til på stuerne, hvis behovet er der. Nu vil jeg smutter ned i sofaen og se Årgang 0 - vi seeeeees :):):)


1 kommentar:

  1. Fedt layout. Flot opsætning og farvemix.
    Tillykke med dit nye job.

    SvarSlet