onsdag den 13. maj 2009

Helt begavet :)

Hihi, postdamen har haft overlæs, da hun kom forbi vores adresse... Har fået en masse nye ting som skal kigges og nusses om, sammen med en kop kaffe og en hjemmebagt bolle :)

Min mdrs.pakke fra TSC - har glædet mig sådan til at få den...

Så lod jeg mig friste af den gratis fragt som love2scrap kører med :) Købte et lille stempel, og 3 lommer som er gode til projekter ved crops.

Så kom den sidste die fra Papirloftet, de havde glemt at sende den med sammen med de andre ting - men lynhurtigt sendte de den til mig - Kanon service :)

Også trængte jeg til et nyt blad, så det bestilte jeg hos SCRAPPER,
sammen med to stempler som er gode til kort :)


Nu vil jeg nyde min kaffe sammen med mine nye ting - kan i holde jer muntre!!!

2 kommentarer:

  1. Det er da nogle rigtig lækre ting du har fået ind af døren... :o)
    Glæder mig til at se hvad du får lavet..
    Det mini album med uglen er da bare for cute...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige ting du har fået købt,de ser ret spændende ud.knus sonja

    SvarSlet