onsdag den 31. marts 2010

JUBIIII - nyt legetøj - og en stor ros til Post DK

Puha -det har ikke været sjovt at gå hjemme idag - jeg havde bestilt pakke fra Unikscrap og Kreative fornemmelser - og de har begge gjort alt hvad de kunne for at jeg kunne få dem til hellligdagene - SÅ SUPER TAK FOR EN KANON SERVICE. Det sidste lå så i Post DK' hænder. Kl. 11 var jeg ude og tjekke for om der var kommet post - og jeg fandt kun en dum seddel om at jeg kunne afhente min pakke den 3. april - jeg blev godt gal, fo vi har begge gået hjemme hele dagen. Så jeg ringede til P-DK - og de gav mig den mulighed at jeg kunne afhente min pakke på postomdelingen her i Skive mellem 13 og 14 - KANON. Men, tror i så ikke at den søde postmand havde fået ondt af mig, og kom kørende i sin gule postbil til vores privat adresse (igen)?? Han sagde at han altså havde banket på og ringet, så hvad der er sket er et mysterie ??

To stempler fra Magnolia - det er Tilda som bi og mariehøne. Har set Sarah bruge dem og var soooolgt. Så har jeg også fået to Distress Ink Pad i farverne Frayed Burlap og Aged Mahogany, som jeg ligeledes har fået anbefalet af Sarah (alt er købt hos UNIKSCRAP.DK)

Hos Kreative Fornemmelser, blev der også lagt en lækker ordre. Jeg havde bestilt en taperunner med removable klister, da jeg tit har haft brug for den, når jeg har lavet kort - og så til halv pris :):). 3 pakker blomster fra E-line i friske farver. 2 blokke fra Cosmo i str. 6x6, serierne hedder NUTMEG og JOY RIDE. Må ærligt indrømme at det nok er min nye svaghed - elsker at jeg kun skal tage hul på et lille ark, i stedet for de store 12x12. Så var der Twine i alle 5 farver - EEEEELSKER det bare. 2 stykker blonder i smukke farver. Og så ikke mindre end 7 forskellige distress ink, farverne er: Walnut Stain, Barn Door, Scattered Straw, Spub Sugar, Crushed Oliver, Bundled Sage, Weathered Wood. Glæder mig så meget til at lege med det :):)

1 kommentar:

  1. Uh skønt med nye lækkerier til Påsken.
    Og ja de stempler er bare så søde...
    Tror du bliver rigtig glad for Distress inks. Når man først har fået det i hænderne er det så lækkert at arbejde med.

    God påske...

    SvarSlet