mandag den 22. marts 2010

Kreativ igen :)

Jeg har de sidste par aftner "tvunget" mig selv til at sætte mig ved spisebordet (stedet hvor jeg scrapper), i stedet for ved sofabordet. Har en tendens til at blive siddende der, når jeg først har fået mig sat om aftenen :)

Her er hvad jeg har fået lavet - en del af kortene er liftet fra Sarahs verden - hmmm ønsker jeg engang mestrer samme malerkunst som Sarah :)

Jeg har ved alle kortene brugt blokke som måler 6x6 tommer - hold da op hvor er jeg glad for dem. Nu er jeg fri for at tage hul på mine store ark. De kan varmt anbefales!!


Jeg har brugt mit stempel fra Greeting Farm
- vil så gerne have nogle af de nye stempler. Men pengene skal jo altså være til det :)

Og så er der mit nye muffin-stempel fra HA
- hold da op hvor er jeg glad for at jeg fik det med med hjem fra Ejsing.


Endnu et kort med muffin-stemplet.

Også dagens sidste kort - igen med mit GF stempel. Jeg må snart se at få nogle nye stempler. Er også faldet MEGET for de nye Magnolia stempler. Synes de nye er sååååå søde.
Det var alt for idag :) Vi ses!!





1 kommentar:

  1. Ja man skal passe på med at "smide" sig i sofaen ;), kender det alt for godt!
    SÅ søde kort du har lavet, og du er altså en knag til at farvelægge, synes det ser supergodt ud!

    SvarSlet