mandag den 19. april 2010

2 kreative børn - og 5 kort...

Mit nye arbejde tager en del af min tid (jeg klager ikke), og mit overskud om aftenen. Derfor forsøge vi at hygge lidt ekstra om ungerne i weekenden. I søndags pakkede vi maling frem - og gik ellers igang. Det var så hyggeligt at se Mynthe og Elias male. Mynthe skulle lige lære at maling skulle på papiret og ikke spises, eller i håret for den sags skyld :)

Jeg har lavet 5 kort efter den samme opstilling. Alle kort er håndsyet. Jeg kan virkelig mærke at jeg mangler små blomster (eller blomster generalt) så det er noget af det jeg gerne vil have når vi begynder at få lidt flere kr. og øre :) Jacob begyndte på arbejde igen i sidste uge, og jeg er kun 5 uger fra en evt. fastansættelse - så vi satser på at det er inden for en rimelig tid at pengene begynder at blive lidt flere :)


Et barselkort til en pige.

Et kort mere til en ny pige. Stemplet er købt i Panduro.

Til en dreng. Har et mere til at ligge, hvor det sidste lige mangler :)

Et kort til enhver lejlighed.

Igen et til enhver lejlighed.
Jeg vil begynde at finde min seng - kan i alle have det godt :)





3 kommentarer:

  1. Skønt med kreative børn... hihi mon ikke hun lærer det.

    Hvor er dine kort flotte. krydser fingre for en fastansættelse for dig

    SvarSlet
  2. skønne skønne billeder.. og lækre kort:)
    Hvor har du det super søde stempel med fod aftrykket fra?

    SvarSlet
  3. Nuttede kort med de små fødder det har jeg ikke set før.
    vh Renne

    SvarSlet