søndag den 4. april 2010

I korthumør.

I fredags var jeg ovre hos naboen til en hyggelig kreativ aften. Jeg lavede to kort, en anden broderede og to strikkede. Det var super hyggeligt :)

Jeg synes hele påskeferien har kørt på laaav blus - selvfølgelig er det da dejligt ikke at stresse, men glæder mig også lidt til arbejde igen :)

Idag har vi snakket om at lave lidt videoaften herhjemme - tror det bliver rigtig hyggeligt.

Jeg har lavet dette kort med det lidt sjove papir jeg købte i Ejsing. Det er fra en 6x6 blok, hvor der på mange af papirerne er grøntsager og små kyllinger på. Stemplet er fra Magnolia - og jeg har liiige købt det. Derfor at det er på en del af mine kort :)
Dette stempel er også lige indkøbt. Jeg synes bare de er sååå søde - håber jeg kan finde en dreng i lidt samme stil. Jeg har godt nok haft kig på et fra Greeting Farm, men jeg tror nok at mit scrapbudget er brugt for denne månede.

Kortet minder i opsætning meget om det første. Kortene skal nu ud til en veninde at stå - håber hun kan bruge dem.
D. 21. april skal naboen og jeg til det nye ikea i Ålborg. Jeg skal have købt en Billy reol til alt mit scrap + nogle flade arkivkasser til mine punches. Og så må vi jo se hvad det ellers kan blive til :)
Jeg har i hvert endnu ikke oplevet at komme tomhændet hjem fra Ikea :)
Kan i alle have nogle sidste gode fridage :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar