lørdag den 11. september 2010

Lidt til salg...

VIGTIGT INDEN DU KØBER:

1. Du kan sende en mail med numrerne på det du ønsker at købe.
2. Jeg sender en mail tilbage med de oplysninger du skal bruge (kontonr)
3. Jeg sender når jeg har registreret din indbetaling.

Jeg sender på 3 måder

a: sendes som alm. brev, uden kvittering (På dit ansvar)
b: sendes som alm. brev, med kvittering (dette er ikke som et forsikret brev, men du får en kvittering på at jeg har afleveret brevet på posthuset - prisen er: varer + porto + 12 kr. til kvittering) (Stadig på dit ansvar)
c: sendes som forsikret pakke (med mulighed for erstatning ved bortkomst)

Du kan skrive til mailto:sabina_bjerre@hotmail.com (uden mellemrum)
Først til mølle - jeg pakker i den rækkefølge jeg modtager mails i :)

GOD JAGT :)

1: små bøjler (5 kr - jeg har 9 pakker)
2: små bøjler (5 kr - jeg har 7 pakker)
3: små guldbøjler (5 kr - jeg har 2 pakker)
4: Små filt børnesko, måler ca.6 cm vandret (5 kr - jeg har 11 pakker)
5: små filt børnesko, måler ca. 6 com vandret (5 kr - jeg har 8 pakker)
5: Metaltråd med små blå hjerter, ca 2 meter (5 kr - jeg har 11 pakker) 
6: metaltråd med små lillae blomster, ca 3,5 m (5 kr - jeg har 9 pakker)
7: magnet dragonfly, kan sidde på køleskabet/eller i en vase, måler ca. 4,5 cm ver vingerne 
(5 kr - jeg har 13 pakker)
8: bordpynt (5 kr - jeg har 1 pakke)
9: Bling bling i forskellige str. Den største måler ca. 1,2 cm. (5 kr - jeg har 19 pakker)
10: metaltråd med hjerter, ca. 1 m. (5 kr - jeg har 8 pakker)
11: filtblomster, 3 farver (5 kr - jeg har 15 pakker)
12: filtblomster, 3 farver (5 kr - jeg har 13 pakker)
13: pyntesten, sort (5 kr - jeg har 4 pakker)
14: pyntesten, lyserøde (5 kr - jeg har 1 pakke)
15: lyskrans (kan klippes i mindrestykker og så bruges på kort), hvid (5 kr - jeg har 5 pakker)
16: lyskrans (kan klippes i mindrestykker og så bruges på kort), sort (5 kr - jeg har 3 pakker)
17: hvide/klare stjerner (kan trækkes på snor) (5 kr - jeg har 10 pakker)
18: julerøde stjerner (kan trækkes på snor) (5 kr - jeg har 14 pakker)
19: sorte stjerner (kan trækkes på snor) (5 kr - jeg har 8 pakker)
20: cremefarvede nåle, måler ca. 9,5cm incl hovede(gælder alle nåle) (6 stk, 3 kr - jeg har 14 pakker)
21: pinkfarvede nåle (6 stk, 3 kr - jeg har 7 pakker)
22: hvide nåle (6 stk, 3 kr - jeg har 9 pakker)
23: mørk lillafarvede nåle (6 stk, 3 kr - jeg har 12 pakker)
24: grønne nåle (6 stk, 3 kr - jeg har 6 pakker)
15: lilla/pinkfarvede nåle (6 stk, 3 kr - jeg har 20 pakker)
26: orange/kobberfarvede nåle (6 stk, 3 kr - jeg har 14 pakker)

I morgen rydder jeg mere op i mine scrapsager - så du kan godt få lagt til side, hvis du vil se hvad der kommer mere på bloggen.

2 kommentarer:

  1. Hejsa!
    Jeg vil gerne købe 5 stk nr 15 og 5 stk nr 16. Kan det lade sig gøre?

    Mvh Betina
    40 98 14 80
    betinanimb@sol.dk

    SvarSlet
  2. Hej har du stadig nr 11 og 12 til salg filtblomster? så vil jeg gerne købe dem?
    og nr 17
    hilsen karina
    20890538
    dennis-karina@mail.dk

    SvarSlet