onsdag den 15. september 2010

Lidt kort :)

Så fik jeg endelig taget billeder af de nyeste kort jeg har fået lavet. Mange af opsætningerne har jeg liftet fra Sarahs Verden - hun er sååå dygtig til at lave kort :)

Jeg har rigtig hygge scrappet/lavet kort den sidste tid... i sidste uge var jeg onsdag afsted, hvor vi bare var 3, i lørdags var der så Hyggescrap i Skive, og igen i dag var jeg ude og scrappe sammen med en veninde.

I weekenden står den på lidt kreativ klub om fredagen (hvis jeg kan nå det), lørdag skal jeg til kursus med Kaospiloterne, og senere samme dag klassefest. Søndag skal vi så til Silkeborg... Så der bliver nok at se til - Pyhaaa....
Kan i alle holde jer muntre:)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de alle super skønne og flotte :o) Og dejligt at se lidt nyt herinde igen :o)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker at kigge her forbi, fordi dine kort er så forskellige. Der er rigtigt meget inspiration at hente i dem, og jeg får altid flere lift ideer. Så hvis tælleren går amok, så er det bare mig, der kigger forbi igen og igen :-)

    SvarSlet