tirsdag den 24. marts 2009

Så er der gang i scrapperiet igen :) Jeg har godt nok lavet flere end den her, men de er til konkurrencer ved Dreampapers, Scrapbix og ScrapSisters, så dem må i vente med at se :)

Men på det her er der brugt Basic karton, mønstret papir fra imaginisce, malertape, bogstaver fra mm og pink paislee, bånd og metalskilt. Kanterne er sværtet med brun. Båndet er lige sat fast med et par gluedots, før jeg gik amok med clipseren :)

Kan i alle have en god dag - og lig gerne en kommentar :)

God tirsdag til alle.

4 kommentarer:

  1. Hold da fast en MASSE lækre Loér du har fået lavet det sidste stykke tid... Der er nogle fede detaljer og syntes du formår at gøre det både overskueligt, spændende og ikke mindst KANON flot.... :o)
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  2. hvor godt det er blevet,flotte detaljer.tak for stjernerne.

    SvarSlet
  3. Lækkert brug af gult. Sikke et flot layout og sødt billede :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt at se dig scrappe igen, og sikke nogle skønne LO´s. Jeg glæder mig til at se dine konkurrence LO´s...tror måske jeg har kigget et af dem ud *S*. Vi ses desværre ikke til scrap i Skive den 4.april :( så i andre må hygge jer og få en dejlig dag. Knus

    SvarSlet