torsdag den 16. april 2009

Udfordirng + Dagens LO

På TSC har vi et par udfordringer kørende. Den ene går ud på at lifte en anden scrapper hvor stilen ligger langt fra din egen. Jeg kunne ikke bestemme mig, og byttede så med anndorith (som skulle finde en anden scrapper, jeg skulle lifte). Udfordringe lød: jeg skulle bruge hele arken (er nok lidt meget til white space). Synes selv at resultatet blev rimelig godt... (dejilgt jeg havde punchen :)) I kan læse tråden HER


Så er der en "Dagens LO" udfordring. Her finder Marianne en liste over de materialer vi skal bruge til et LO, som bliver oploadet ca. 24 timer efter vi har fået materialelisten.. Jeg har så valgt at tage billeder af materialerne + det færdige LO.

1. dag (materialer + LO)



2. dag. (materialer + LO)




Synes det er sjovt at være med - og så roder det slet ikke så meget - for man bruger kun det man har fundet frem i forvejen :)

Så hop ind og hver med - der er en lille ting på højkant :)

5 kommentarer:

  1. Det er da nogle gode udfordringer du har været med i.... :o)
    Jeg er vild med det LO med alle firkanterne - spændende og anderledes måde at bygge op på...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  2. Fedt at se dig scrappe så meget igen ;). "På Tur" LO´et er super godt, der ser vildt godt ud med alle firkanterne, billeder og papir/pynt....man kan rigtig "tage på tur" i LOét...høhø....;-)
    Dine udfordringer er også super godt, synes du får rigtig meget og nogle spændende LO´s ud af få materialer!

    SvarSlet
  3. Sikke nogle flotte layouts du har lavet. Det med firkanterne er jeg helt vild med.

    SvarSlet
  4. Ej, hvor sjovt:0) Og fantastiske resultater!!

    Og fedt du rigtig er kommet igang igen og hvor er jeg vild med det layout hvor du har lavet blomster og blade af bånd. Det tror jeg jeg er nødt til at lifte:0)

    Rigtig weekend til dig og din familie

    SvarSlet
  5. hvor er de bare flotte,især den med firkanterne.du er godt nok blevet produktiv igen det er dejligt at se.knus

    SvarSlet